“Aristos Campus Mundus”  barneko unibertsitatetako (Deustuko Unibertsitateta, Ramon Llull eta Pontificia de Comillas) ikasleek, sarien hiru kategorietan parte har dezakezue.

ACMko sarien V. edizio honetan, hurrengo sari hauetan aurkeztu dezakezue zuen graduko edo postgraduko lanak:

• “Premio Buenas Prácticas en Cooperación Universitaria para el Desarrollo ACM”

Sari honek  ikerketetan eta ezagueraren transferentzian lagundu duten ikasleen

gradu lanak errekonozitu eta zabaldu nahi ditu, “Cooperación Universitaria para el Desarrollo” (CUD) inguruan izandako lanak, hain zuzen ere.

• “Premio Ignacio Ellacuría de Estudios de Interés Social ACM”

Sari honek berriz, hobekuntza soziala (modu teorikoak edo praktikoan) bultzatu duten ikasleen lanak errekonozitu eta entzutera eman nahi ditu.

• “Premio Buenas Prácticas en el Compromiso Social Universitario ACM”

Sari honek, modu teorikoan edo praktikoan konpromiso soziala bultzatzen duten lanak aitortu eta hedatu nahi ditu.

Sari bakoitzaren oinarria eta izen emate formularioa ACMko web orrian aurki dezakezue: Aristos Campus Mundus.  Azken eguna ekainaren 23a, 2017.

LOGO 2016

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude