Deusto Campus Elkartasunak Mugarik Gabeko Ekonomilariekin eta Deustoko RSU-arekin batera, azaroak 28tik abenduak 2rako astean zehar ekintza ezberdinak antolatu ditu Donostiako kanpuseanImprimir

Lehenengo ekintza “Mañana” filmaren proiekzioa izan zen Antzokian. Pelikula-dokumental honetan izaki bizidunak aurpegiratu behar degun egoera kritikoa deskribitzen du eta beste alde batetik mundu osoan egoera horri aurre egiteko egiten ari diren proiektu ezberdinak aurzkezten ditu.

Bigarren ekintza “La gran encrucijada: reflexiones en torno a la crisi social y el cambio del ciclo historico” liburuaren aurkezpena da azaroak 29, astartea, Yayo Herrero-ren agerpenarekin. Aurkezpena Ekitaldi Aretoan izango da, Innogune Eraikinean, arratsaldeko 18.00tan.

Hirugarren ekintza Eztabaida Taldearekin egingo da, hau eztabaida bat izango da hurrengo gaiaren inguruan: furetzat zer esan nahi du garapenak?

Azkenik, mahai-inguru bat antolatu dugu ostegunean, abenduak 1, arratsaldeko 18.00tan Ekitaldi Aretoan Innogune Eraikinan; landuko den gaia “Tokian tokiko alternatiba ekonomikoak”izango da.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude